Iš arčiau: automobilių kilmės šalis – Japonija

Iš arčiau: automobilių kilmės šalis – Japonija

Japonija – pirmaujanti automobilių gamintoja pasaulyje. Jau Korėjos karo metu iš JAV vyriausybės gavusi užsakymą pagaminti didelius kiekius transporto priemonių, Japonija garantavo sau kelią į aukštas pozicijas transporto gamybos srityje. Prabėgus gerokai daugiau nei pusei amžiaus, Japonija vis dar garsėja patikimais, patvariais, unikaliais ir šiuolaikiško stiliaus automobiliais.


Patys didžiausi Japonijos automobilių prekės ženklai


TOYOTA. Tai – žinomiausias ir labiausiai pripažintas japonų prekės ženklas, užsitarnavęs tvirtą ir stabilią pirmąją vietą Japonijos automobilių rinkoje. Pagal pajamų skaičių tai yra 5-a didžiausia kompanija pasaulyje. „Toyota“ paklausa vis dar nepaliaujamai auga tarp visų amžiaus grupių. 1937 m. Kiichiro Toyoda‘os įkurta įmonė, originaliai turėjusi vadintis „Toyoda“, šiandien garsėja aukščiausios kokybės automobiliais, ypač prisitaikiusiais prie naujausių technologinių pokyčių, automobiliams suteikiančių unikalų braižą ir futurizmo atspalvį. Net būdama viena didžiausias pajamas pasaulyje renkančių kompanijų, „Toyota“ kompanija kasmet išleidžia per 9 mlrd. dolerių tam, kad nenuviltų savo klientų – ji ieško technologiškai inovatyvesnių sprendimų, daug lėšų skiria automobilių dizainui tobulinti. Taip pat „Toyota“ siūlo įvairias ekologiškų ir tinkančių šeimai transporto priemonių kategorijas.


NISSAN. „Naujovės, kurios jaudina“ – tokiu šūkiu save pristato įmonė „Nissan“. Pagrindinis įmonės dėmesys skiriamas naujoviškiems automobiliams projektuoti. Japonijos automobilių prekės ženklas yra gerai žinomas dėl to, kad pristatė modernius ir labai aukštos kokybės automobilius ir pagamino visų rūšių keleivinius automobilius, atidžiai atsižvelgdamas į veiksnius, nulemiančius patogumą, stilių ir prabangą. Taip pat „Nissan“ vis dar yra didžiausia pasaulyje elektromobilių gamintoja, lenkianti net kompaniją „Tesla“.


HONDA. Su naujovėmis, inovacijomis, urbanistiniu ir moderniu stiliumi yra siejamas „Honda“ automobilio prekės ženklas, pasižymintis dizainu, orientuojančiu į ateitį. „Svajonių galia“ – „Honda“ šūkis kviečia ateities vizijas realizuoti dabartyje ir visada daugiau svajoti. Siekdama numatyti ateitį, „Honda“ žengia į priekį aiškiai supažindindama klientus su hibridiniais ir įkraunamais elektriniais automobiliais. „Accord“, „Odiseja“, „Fit“, „CRV“ ir „CR-Z“ yra visame pasaulyje žinomi automobiliai, garsėjantys žavesiu ir dinamiškais greičiais.


MITSUBISHI. Tai viena didžiausių automobilių gamintojų Japonijoje, turinti ilgą atsiradimo istoriją. „Mitsubishi“ įkūrėjas savo pirmąją kompaniją sukūrė dar 1870 m., o šiuo metu grupei priklauso daugiau kaip 300 įmonių visame pasaulyje. Šios kompanijos kuria viską – pradedant elektronika, baigiant tiltais. „Mitsubishi“ kūrėjams ralis buvo ir yra įdomiausia lenktynių šaka, nes čia atskleidžiamos svarbiausios automobilio savybės: tikslus valdymas, nevaržoma galia ir tvarumas, stiprios konstrukcijos bei nepriekaištinga surinkimo kokybė. Šios savybės puoselėjamos ir toliau kuriant automobilius. Taip pat „Mitsubishi“ kompanija nuolat ir nuosekliai mažina savo veiklos bei automobilių įtaką aplinkai.


MAZDA. „Mazda Motor Corporation“, paprastai dar vadinama „Mazda“, yra tarptautinė automobilių gamintoja, įsikūrusi Japonijoje. 2015 metais „Mazda“ pagamino per 1,5 mln. transporto priemonių, kurių dauguma (beveik 1 mln.) buvo pagamintos Japonijoje, o likusi dalis – užsienio šalyse. 2015 m. „Mazda“ buvo penkioliktoji didžiausia pasaulyje automobilių gamintoja. Madingas, novatoriškas, drąsus, patikimas, saugus ir kišenės pernelyg nekandžiojantis automobilis „Mazda“ akimirksniu patraukia kliento dėmesį. Šūkiu „Švęskite vairavimą“ „Mazda“ kviečia į vairavimą pažvelgti kūrybiškai. Štai naujos kartos benzininis variklis „Sky Activ Technology“ ir ilgalaikė technologijų plėtros vizija „Zoom-Zoom 2030“, kuri išdėsto, kaip „Mazda“ ilgalaikėje perspektyvoje panaudos vairavimo malonumą ir automobilio žavesį, kad padėtų spręsti problemas, su kuriomis susiduria žmonės, žemė ir visuomenė apskritai, paskatins klientus pasižiūrėti į automobilių funkciją ateities perspektyvoje ir domėtis automobiliais „Demio“, „CX-3“, „CX-5“, „Premacy“, „Roadster“ ir „Mazda MPV“.

 

SUBARU. „Subaru“ yra dvidešimt antras pagal dydį automobilių gamintojas pasaulyje. Dauguma „Subaru“ modelių nuo 1996 m. turėjo visų ratų pavarą. Nuo 1996 m. tarptautinėje rinkoje tai tapo standartu daugelyje vidutinio dydžio ir mažesnių „Subaru“ automobilių įrangų.„Subaru“ patronuojanti kompanija „Fuji Heavy Industries“ iš dalies bendradarbiauja ir su „Toyota“, kuri turi 16,5 proc. FHI akcijų.„Toyota“ su „Subaru“ taip pat dalyvauja bendrose iniciatyvose, orientuotose į ateitį, ir kartu kuria naujus sportinius automobilius.

 

SUZUKI. „Suzuki“ yra vienas populiariausių japonų automobilių prekės ženklų, žinomų dėl vidutinio dydžio lengvųjų automobilių, kurie yra patogūs, tinkantys šeimai ir prieinami finansiškai. Ši kompanija per daugelį metų įgijo klientų pasitikėjimą dėl patrauklaus automobilių dizaino, orientuoto į miesto jaunimą, keleiviams suteikiamos erdvės, patogumo ir to, kad siūlo platų transporto priemonių pasirinkimą tiek mažoms, tiek didelėms šeimoms. „Swift“, „Alto“, „Ignis“, „Lapin“, „Wagon R“ ir „Baleno“ yra populiariausios „Suzuki“ transporto priemonės, kurių pardavimai visame pasaulyje vis dar auga.

 

LEXUS. „Lexus“ yra „Toyota Motor Corporation“ – japonų tarptautinės korporacijos – prabangių automobilių padalinys. „Lexus“ JAV rinkai buvo pristatytas 1989 metais, o dabar šis modelis pardavinėjamas 70-yje pasaulio šalių. Šiandieninėje rinkoje „Lexus“ yra didžiausia Japonijos prašmatnių automobilių gamintoja. Pasak „Lexus“ gamintojų, jų prioritetai yra dinamika. Tačiau ji nėra vien greitis – tai yra jausmas, susiejantis automobilį, kelią ir pojūčius. O sujungti visa tai į visumą ir yra „Lexus“ misija.

 

Šie Japonijoje pagaminti automobiliai per daug metų suformavo patikimą įvaizdį ir jau kuris laikas yra ryžtingai įsipareigoję užtikrinti geriausią kokybę ir efektyvumą. Šiandieniniai klientai pirmenybę teikia Japonijoje pagamintiems automobiliams dėl jų kainų ir novatoriškų funkcijų. Japonijos automobilių pramonė turi daugiausiai klientų visame pasaulyje, tačiau japoniškų automobilių vertė nenustoja augti, nes Japonijos automobilių gamintojai gerai supranta klientų lūkesčius ir gamina automobilius pagal tikslią paklausos specifikaciją.

 

Be the first to learn about the latest vehicles!